Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί:

Σοφία Άιζενμπαχ, Αντώνης Κωστόπουλος, Τάνια Μάνεση, Σχολική χρονιά: 2018-2019, Neue Schule Athen

17 Μαρτίου 2019

Διδακτική αξιοποίηση Οδηγού Εκπαιδευτικών για την προσέγγιση αρχικών εννοιών για το πρόγραμμα "Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία"

Στο πλαίσιο του προγράμματος "Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία" αξιοποιήθηκε ο Οδηγός Εκπαιδευτικού και συγκεκριμένα οι προτάσεις (ερωτηματολόγιο) για την προσέγγιση των κεντρικών εννοιών του προγράμματος. Για τον σκοπό αυτό και προκειμένου οι μαθητές της Γ' τάξης να μεταβούν στην "υιοθεσία" του μνημείου Ποντιακού Ελληνισμού στην περιοχή του Ελληνικού, κρίθηκε απαραίτητη η επεξεργασία φύλλων εργασίας για την καταγραφή των εισαγωγικών αυτών εννοιών.

Φύλλα εργασίας για την προσέγγιση των βασικών εννοιών του προγράμματος "Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία":





Πίνακας αναφοράς με τα βασικά εργαλεία του γλύπτη


Ενδεικτική εργασία μαθητή:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου