Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί:

Σοφία Άιζενμπαχ, Αντώνης Κωστόπουλος, Τάνια Μάνεση, Σχολική χρονιά: 2018-2019, Neue Schule Athen

17 Μαρτίου 2019

Γνωρίζοντας τη γεωγραφική θέση του Πόντου: διαμόρφωση χαρτών

Στην πρώτη φάση του προγράμματος (διερεύνηση πρότερων γνώσεων και εμπειριών των μαθητών) συγκαταλέγεται και η γνωριμία του γεωγραφικού πλαισίου, στο οποίο "τοποθετούνται" οι δράσεις που πρόκειται να υλοποιηθούν.
Για την καλύτερη κατανόηση της "γεωγραφίας" του Πόντου αξιοποιήθηκαν οι ακόλουθοι χάρτες, τους οποίους οι μαθητές κλήθηκαν να συμπληρώσουν κυρίως με τις χώρες που αποτελούσαν τα φυσικά σύνορα του Πόντου.

Φύλλα εργασίας διδακτικής αξιοποίησης στο πλαίσιο του μαθήματος "Μελέτη Περιβάλλοντος & Γεωγραφία": τα παιδιά παρατηρούν τα ονόματα των χωρών, συμπληρώνουν τα πλαίσια και χρωματίζουν τα σύνορα του Πόντου.





Ενδεικτική εργασία μαθητή:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου