Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί:

Σοφία Άιζενμπαχ, Αντώνης Κωστόπουλος, Τάνια Μάνεση, Σχολική χρονιά: 2018-2019, Neue Schule Athen

17 Μαρτίου 2019

Διερεύνηση πρότερων γνώσεων και εμπειριών (Cradle Project: step 1)

Το πρώτο στάδιο της μεθοδολογίας Cradle (ανίχνευση πρότερων εμπειριών και γνώσεων) στο πλαίσιο υλοποίησης των προγραμμάτων "Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία" & "Ποντιακός Ελληνισμός" ανέδειξε ότι οι μαθητές της Γ' τάξης διέθεταν ελάχιστες γνώσεις σχετικά με την τέχνη της Γλυπτικής και τα αγάλματα και σχεδόν μηδενικές αναφορικά με την ιστορία του Πόντου και τη Γενοκτονία του Πόντου.

Ως δράση αφόρμησης του προγράμματος επιλέχθηκε το βίντεο "Η ιστορία του Πόντου" σε αφήγηση του Κώστα Γαβρά, το οποίο συνδυάστηκε διαθεματικά με το μάθημα της Ιστορίας και την ενότητα "Αργοναυτική Εκστρατεία".

https://www.youtube.com/watch?v=puwIWcNX50c

Επειδή πολλές από τις έννοιες που αναφέρονται στο βίντεο ήταν δυσνόητες ή άγνωστες για τα παιδιά, κρίθηκε αναγκαία η επεξεργασία εποπτικού υλικού και συνοδευτικών φύλλων εργασίας (κλειστού τύπου), τα οποία συμπληρώθηκαν μετά την παρακολούθηση του βίντεο (και θα αποτελέσουν μέρος ενός booklet σε μορφή lapbook, που θα διαμορφωθεί για κάθε μαθητή μετά το πέρας του προγράμματος "Ποντιακός Ελληνισμός").



Ακολουθεί το εποπτικό υλικό και τα φύλλα διδακτικής αξιοποίησης του βίντεο:










Σε διάσταση booklet (διάστασης Α5):









Ενδεικτικό φύλλο εργασίας συμπληρωμένο από μαθητή:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου