Στο δεύτερο στάδιο της μεθοδολογίας CRADLE, αξιοποιήθηκε μία από τις ιδέες των μαθητών: να δούμε και άλλα μνημεία Ποντιακού Ελληνισμού. Η αρχική τους υπόθεση ήταν ότι όλα τα μνημεία θα αναπαριστούσαν Πόντιους, υπόθεση που καταρρίφθηκε μετά την παρουσίαση διαφανειών που θα βρείτε στον σύνδεσμο που ακολουθεί.
https://drive.google.com/file/d/1FqSkfYSmZgRNzN3jPrRounulyA1YDrL6/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1FqSkfYSmZgRNzN3jPrRounulyA1YDrL6/view?usp=sharing
Σε επόμενη φάση, σε ομάδες εργασίας, οι μαθητές κλήθηκαν να καταγράψουν τις παρατηρήσεις τους, να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των μνημείων και να τις τοποθετήσουν σε ένα διάγραμμα Venn.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου